Vul hier uw retour formulier in.
Retour
Ons retour- en terugbetalingsbeleid is 14 dagen geldig. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Extra artikelen die niet geretourneerd kunnen worden:
-Cadeaubonnen
-Downloadbare softwareproducten
Om je retourzending te voltooien, hebben we een bon of bewijs van aankoop nodig. Stuur je aankoop alstublieft niet terug naar de fabrikant. In bepaalde situaties wordt slechts een gedeeltelijke terugbetaling verleend:
-Een geopende CD, DVD, VHS-band, software, videogame, cassetteband of vinylplaat
-Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of ontbrekende onderdelen heeft die niet het gevolg zijn van onze fout
-Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd
Om je retourzending te voltooien, hebben we een bon of bewijs van aankoop nodig. Stuur je aankoop alstublieft niet terug naar de fabrikant. In bepaalde situaties wordt slechts een gedeeltelijke terugbetaling verleend:
-Een geopende CD, DVD, VHS-band, software, videogame, cassetteband of vinylplaat
-Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of ontbrekende onderdelen heeft die niet het gevolg zijn van onze fout
-Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd
Terugbetalingen
Zodra je retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om te melden dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling. Als je wordt goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en wordt een credit automatisch toegepast op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen. Late of ontbrekende terugbetalingen Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer eerst je bankrekening opnieuw. Neem daarna contact op met je creditcardmaatschappij, want het kan even duren voordat je terugbetaling officieel is geboekt. Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via verkoop@prohomeautomation.nl
Aanbiedingsartikelen
Alleen artikelen die tegen de normale prijs zijn gekocht, kunnen worden terugbetaald. Aanbiedingsartikelen kunnen niet worden terugbetaald.
Omruilingen
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt omruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op retour@prohomeautomation.nl en stuur je artikel naar: Wold 10-30, 8225AC, Lelystad, T.A.V. Prohomeautomation.
Retourzendingen verzenden
Om je product te retourneren, moet je het product sturen naar: Wold 10-30, 8225AC, Lelystad, T.A.V. Prohomeautomation. Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten zijn niet restitueerbaar. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending afgetrokken van je terugbetaling. Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat je geruilde product je bereikt variëren. Als je duurdere artikelen retourneert, overweeg dan een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering te kopen. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via retour@prohomeautomation.nl voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.